TomTom Via 135 M Europe

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom Via 135 M Europe op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

buggy13 05-08-2015
Geschreven voor: TomTom Via 135 M Europe

Twee jaar en 8 maanden in bezit. En vanaf aankoop al dramatisch slecht. Had deze al binnen de garantieperiode moeten inleveren, maar iedere keer als ik de Tom Tom service belde, dan gaven zij mij weer een patch via email. En dan leek het wel weer te doen. Maar als je dan op een onbekende route ging, dan kreeg je de volgende problemen:
gaat niet aan, of gaat zomaar uit. Stuurt je totaal verkeerd, hapert onderweg. Het is de slechtste navigatie die ik tot nu toe heb gehad en lijkt er nu ook totaal mee opgehouden te zijn. Nooit gemak ervan gehad, alleen maar frustatie. En dan zogenaamd gratis lifetime kaarten update. De medewerker zei dat ik maar niet meer moest updaten, want daarna ging het helemaal dramatisch met dit apparaat.

fawr48 06-08-2015

Jammer voor jou. Ik ben al 2 jaar heel tevreden met de 135M. Alleen op het eiland La Palma ging de navigatie niet zo goed. Voormij een 8.5.